نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سكوتی از جنس رضایت یا دلی دور از شكایت؟

سكوتی از جنس رضایت یا دلی دور از شكایت؟

 

آیا روگانی از وضعیتش در یوونتوس راضی است؟ هرگاه دنیه‌له یا پدرش مقابل این پرسش خبرنگاران ایتالیایی قرار گرفته‌اند پاسخ‌شان قاطعانه مثبت بوده است اما این جنس از وفاداری آیا باعث افول رویاهای فوتبالی او در عنفوان جوانی‌اش نخواهد شد؟

 

منبع: Itasportpress

 

 

با كیه‌لینی، بونوچی، دلیخت و دمیرال، در دورترین نقطه از حضور در تركیب اصلی یوونتوس است و این حقیقت دردناك می‌تواند تأثیر عملگرایانه‌ای در تصمیم او در هفته‌های آتی بگذارد.

 

فلیپو اینتزاگی كه بنه‌ونتو را با قاطعیت یكبار دیگر به رقابت‌های سری آ بازگردانده به نظر می‌رسد به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش است. با اینكه قرمز و زردپوشان جنوب ایتالیا در رقابت‌های سری بی عملكرد دفاعی خیره‌كننده‌ای از خود نشان دادند و ركورد بهترین خط دفاعی این رقابت‌ها با تنها 27 گل خورده را از خود بر جای گذاشتند اما پیپو اعتقاد دارد برای موفیت در سری آ باید به تجربه این خط افزود؛ اتفاقی كه با پیوستن مدافع جوان و وفادار بیانكونری به تیم تحت هدایت او می‌تواند محقق شود.

 

روگانی 26 ساله كه فصلی با كمترین تعداد بازی در دوران حضورش در یوونتوس را با 14 بازی (10 حضور در سری آ، 2 بازی در كوپا ایتالیا و 2 دیدار در لیگ قهرمانان اروپا) پشت سر گذاشت بی‌میل نیست تا در شرایطی كه یووه 4 مدافع مركزی سرشناس و قدرتمند در اختیار دارد برای پیشرفت به تیمی جدید بپیوندد.

 

روگانی كه تا سال 2023 با یوونتوس قرارداد دارد و سالیانه 3 میلیون یورو از این باشگاه دستمزد می‌گیرد شاید گزینه‌ای گران‌قیمت برای باشگاه‌های كوچكی مثل بنه‌ونتو به حساب بیاید اما یك انتقال قرضی می‌تواند هم تعهدات مالی سنگینی پیش‌پای باشگاه جدید او نگذارد و هم زمینه‌ای مناسب برای قرار گرفتن او در شرایط بازی، رشد بیشتر و چه‌بسا بازگشت به آتزوری را برای او به ارمغان بیاورد. با این حال جنبه‌های فنی روگا (لقب روگانی) می‌تواند برای بنه‌ونتو و سایر باشگاه‌هایی كه خواهان استفاده از یك مدافع ایتالیاییِ با كیفیت و با تجربه هستند بر دشواری‌های اقتصادی جذب این بازیكن غلبه كند.

 

دنیه‌له روگانی یكی از امیدبخش‌ترین بازیكنان جوام ایتالیایی در نسل خود است كه در سال 2015 نیز از سوی هفته‌نامه اسپانیایی Don Balón به عنوان یكی از بهترین بازیكنان متولد سال 1994 در فوتبال جهان معرفی شد.

 

مدافع ایتالیایی یووه یكی از چند بازیكنِ این تیم بود كه در روزهای شیوع گسترده ویروس كرونا در كشور ایتالیا به بیماری كووید 19 مبتلا و مجبور به قرنطینه خانگی شد. او كه همواره در موسم نقل و انتقالات تابستانی یكی از كاندیداهای انتقال به باشگاهی دیگر است تاكنون بیش از یكصد بار با لباس سیاه و سپیدپوشان تورین در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است.

 

در حالیكه از ولور همپتونِ انگلستان نیز به عنوان یكی دیگر از علاقه‌مندان جذب این بازیكن در سرخط خبرها یاد می‌شود اما باید دید آیا روگانی برای پیشرفت حاضر به ترك یووه خواهد شد (ولو به صورت موقت) یا همچنان شهد و افتخار نشستن بر نیمكت ذخیره‌های یووه را به هر وسوسه دیگر ترجیح می‌دهد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: